Vuxna

Ymmersta Targa Arenan

Intensiv tisdag kl 18.00-19.00

Tisdag kväll är reserverad för entusiastiska vuxna, som redan kan badmintons grunder men vill lära sig mera och förbättra sitt spel. Tekniken lärs ut genom praktiska övningar med hjälp av olika träningsmoduler och programmet anpassas efter deltagarnas önskemål och spelnivå. Effektivt, roligt och svettigt!

Tränare: Viivi Bradnt

Förväntansfull torsdag kl. 19.00-20.00

Torsdagens grupp är för undomar och vuxna som redan har spelat en tid, men som behöver förbättra sin teknik. Inlärningen sker genom praktiska övningar – tillräckligt många upprepningar med olika träningsmoduler, så att rätt slagteknik anpassas till rätt spelsituation. Bra kämparanda och spelglädje gäller – och svetten rinner!

Tränare: Iikka Heino

NY GRUPP FÖR NYBÖRJARE

Söndagar kl 10-11 (3.3.-12.5.) 10 ggr

Börja en ny hobby – badminton är roligt, socialt och effektivt! Anmäl dig före 27.2. paula.jantti@sulkapallokoulu.fi och kom med!

Tränare: Viivi Brandt.

Brändö Puhos-Center

På Brändö tränar vuxna söndag kl 18-19. Tekniken lärs ut genom praktiska övningar och programmet anpassas efter deltagarnas önskemål och spelnivå. Kom med till gruppen, lär dig rätta grepp och förbättran din spelnivå! Ta kontakt och fråga mera om du är intresserad: paula.jantti@sulkapallokoulu.fi.

Arabiastranden Arcada-hallen

Nya grupper startar i Arabiastranden. Vuxna tränar på onsdagar kl 18-19  Gruppen passar till nybörjare och sådana som redan har spelat en tid men vill lära sig badmintons grunder och förbättra sin teknik. Om du är intresserad så ta gärna kontakt och fråga mera paula.jantti@sulkapallokoulu.fi

Anmälningar via anmälningslinken eller paula.jantti@sulkapallokoulu.fi